Fredag

Ja idan är det fredag och det blir bara en massa plugg idag.
Har 2 st. intervjuer som jag gjort och de måste transkiberas ut....suck...inget roligt jobb men något sommåste göras, eftersom det ingår i den kvalitativa delen när man skriver en uppsats! Men men Maria och jag ligger bra till, vi har skrivit mer än hälften av vår uppsats och den kommer att bli riktigt bra :)

Jag var förästen och cyklade med Ilska imorse och kom på att jag glömt hjälmen när vi var uppe på skyttis...ides inte vända och hämta den så jag körde utan...det har ju alltid gått bra hiten tills.
Denna gång kom det en hund som hon kände och mötte oss, denna hund blev så glad av att se Ilska att Ilska glömde bort att hon var ute och tränade, så hon drog mig av cyklen och släpade med mig efter backen för att komma till hunden.
Aj aj!! Slog i huvudet lite..men hade sådant adrenalin i kroppen att jag slutade känna efter hur jag mådde, fokuserade mer på att brotta ner Ilska och förklara för henne att det var fel det hon hade gjort.

När vi sedan kommit hem och jag skulle gå till tvättstugan för att hänga upp tvätten så kände jag att hela rummet gungade jag hade svårt att hålla upp huvudet rakt...då insåg jag att huvudet måste ha fått sig en liten smäll ändå!
Har lite känningar fortfarande men det går nog över tills ikväll :)

Jag kommer hädanefter aldrig att glöma hjälmen och skulle jag göra det kommer jag att vända om hem för att hämta den!!
Jag har lärt mig en läxa idag!!!


Kommentarer
Postat av: kicki

hej! Men fy vad otäckt! hoppas du mår bättre. kramiz kicki

2010-04-23 @ 20:57:29
URL: http://www.123minsida.se/dornabacken
Postat av: Elin

Du måste vara rädd om dig!Hoppas det känns bättre! Kram

2010-04-24 @ 13:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0